תרופות סבתא במכולת

הגענו לאי Jeju, ומיד יצאנו מהמלון לבדוק את התוצרת המקומית. מעבר למנדרינות שהן מקור לגאווה' מקומית מצאנו כמה דברים שלא נתקלנו בהם בחלקים אחרים של סיאול.
טעמנו מיץ גזר ותפוח שהיה aשילוב לא רע בכלל


ומיץ שום לא יאומן. לא מדובר חליטה או מים בטעם, אלא בתרכיז מזוקק של שום טהור. כבר בפתיחת הפקק עטפה אותנו עננת ריח שלא היה אפשר לטעות בה. לא טעמתי, אבל הפרצוף שמיקי עיוות שניה אחרה שטיפטף טיפה על הלשון הורידה לי את החשק.
המוצר ההזוי הזה נמכר לצד מיץ תפוזים ושוקו, ממש על אותו מדף. שיהיו בריאים.


4 תגובות:

  1. בצ'ג'ו יצא לי להיתקל בפעם הראשונה במקלות אכילה ממתכת. הרבה יותר מאתגר מהרגילים ולא הבנתי ממש למה זה טוב.
    יכול להיות שהמיץ-שום הזה מיועד לתיבול ולא לשתייה סתם ככה?

    השבמחק
  2. מקלות האכילה הם ממתכת בכל קוריאה. ואני מסכים שזה מאתגר. הם מחליקים מהיד והאוכל מחליק מהם. מוזר.

    אין לי מושג למה מיועד מיץ השום הזה, לשתיה כמו שהוא בטוח שלא. הבעייה היא שמכרו אותו במקרר המיצים...

    השבמחק
  3. מתכת זה אומר שהם רב-פעמיים ולא חד-פעמיים?

    השבמחק
  4. כן, שוטפים אותם וזה בריא יותר לאיכות הסביבה. הם בכלל מקפידים פה מאד על מיחזור.

    יש לי כמה צילומים של המקלות והקופסא שלהם, אני אעלה פוסט בנושא

    השבמחק